Gwarancja i serwis

Gwarancja i serwis

Każdy produkt sprzedawany w naszym sklepie objęty jest gwarancją, która realizowana jest przez serwis producenta bądź importera sprzętu i tam powinna być zgłaszana.


Dokładne warunki gwarancji oraz adresy serwisów znajdują się na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.


W przypadku braku karty gwarancyjnej w opakowaniu, dokumentem potwierdzającym Państwa prawo do gwarancji jest dowód zakupu, który otrzymują Państwo razem z towarem.


Pamiętaj! Zgłoszenie problemu bezpośrednio do serwisu producenta, znacząco przyspiesza proces reklamacji!


Reklamację mogą Państwo zgłosić również w naszym sklepie na jeden z następujących sposobów:

1. Przez System Zgłaszania Reklamacji RMA

  • Zaloguj się na swoim koncie (link do logowania znajdziesz w prawym górnym rogu strony).
  • Twoje konto
  • Znajdź ikonę "Dział reklamacji RMA", wybierz "Twoje reklamacje"
  • Dział reklamacji
  • Kliknij "Dodaj reklamacje", a nastepnie wypełnij i wyślij formularz.
  • Guzik - dział reklamacji
  • Po zgłoszeniu reklamacji poprzez RMA, skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania problemu w czasie nie dłuższym niż 48 godzin (2 dni robocze).

2. Mailowo na adres: reklamacje@marbo-sport.pl


UWAGA!

  • W przypadku odsyłania sprzętu do serwisu, prosimy o umieszczenie w widocznym miejscu numeru RMA.
  • Towar musi zostać zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie podczas transportu do serwisu.
  • Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię dowodu zakupu, oryginał karty gwarancyjnej (jeśli taka karta była wydana wraz z produktem) oraz dokładny opis usterki.

Zapisz się na newsletter i odbierz

RABAT 50 zł

Odbierz rabat >

W ciągu 1,5 h otrzymasz kod rabatowy na 50 zł.


...a co tydzień będziemy Cię informować o nowościach, rabatach i promocjach tylko dla subskrybentów.


Do sklepu >
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij