RABATY DO -10% NA MARKĘ MARBO SPORT Z KODEM DEAL10MS
2018-02-22

Monachijskie targi ISPO 2018 za nami

Monachijskie targi ISPO 2018 za nami

16 hal o powierzchni 180 tys. metrów kwadratowych, ponad 2800 firm – tak w wielkim skrócie podsumować można tegoroczne targi branży sportowo-outdorowej ISPO Munich. Ta najważniejsza dla producentów sprzętu sportowego impreza, trwała od 28 do 31 stycznia. Wśród wystawców znalazło się 46 producentów z Polski. Nie mogło zabraknąć także i nas – Marbo-Sport.

Monachijskie targi mogą przyprawić o zawrót głowy nie tylko pod względem ilość produktów na stoiskach, przepływu informacji, ale także wydarzeń towarzyszących – właściwie non stop odbywają się konferencje prasowe, otwarte spotkania z przedstawicielami świata sportu i sportowego biznesu, wykłady i seminaria prowadzone przez specjalistów, pokazy mody, do tego działania w przestrzeni miejskiej w ramach ISPO Munich Sports Week.

Targi ISPO MUNICH są wiodącą platformą komunikacji branży sportowej na świecie. Impreza gromadzi corocznie ponad 75 tys. branżowych odwiedzających ze 110 państw. Wśród wystawców znajdują się zarówno największe międzynarodowe marki, których nowe produkty mają na tragach swoją premierę, jak i lokalni producenci. Zakres tematyczny targów obejmuje szeroko rozumiany sprzęt i odzież sportową oraz obuwie z poszczególnych segmentów: outdoor, board, ski, sportstyle, performance oraz kolekcji premium. Tematyczny podział oferty ułatwia odwiedzającym poruszanie się po targach oraz wybór odpowiednich, interesujących ich dóbr sportowych.

Podczas 42 lat działalności ISPO MUNICH stało się nie tylko imprezą stricte targową, ale także wspierającą młode przedsiębiorstwa w wejściu na rynek, umożliwiając im m.in. prezentację na targach w ramach specjalnych platform wystawienniczych ISPO Easy.

Od 2000 roku międzynarodowe jury wybiera zwycięzców ISPO BRANDNEW Awards. Nagrody przyznawane są młodym przedsiębiorcom za produkty innowacyjne w kategoriach: Nagroda Generalna, Fitness, Sprzęt Letni i Zimowy, Styl, Odzież Sportowa, Akcesoria, Jednoślad, Świadomość Społeczna. Zwycięskie produkty prezentowane są podczas tragów w ramach wspólnej wioski The Brand New Village.

Organizatorzy doceniają także producentów przestrzegających zasad ochrony środowiska wyróżniając ich nagrodą Eco Responsibility Award. Nagroda przyznawana jest w kategoriach: Sprzęt, Tkaniny, Obuwie oraz Akcesoria. Program targów obejmuje także pokazy mody sportowej, seminaria, panele dyskusyjne, warsztaty w ramach platformy The snow ice & rock summit.

Tematem przewodnim tegorocznych targów była zwiększająca się cyfryzacja branży sportowej – to zagadnienie zostało zaakcentowane poprzez wprowadzenie nowego formatu: ISPO Digitize.

Dzięki ISPO Digitize wskazujemy drogę do przyszłości branży produktów sportowych i związanych z nią dyscyplin – stwierdził Klaus Dittrich, prezes i dyrektor generalny Messe München.

Strefa Digitize Area w Hali A4 pozwoliła zwiedzającym zajrzeć w cyfrową przyszłość. Przedstawiciele detalistów branży sportowej mieli szansę na zapoznanie się z rozwiązaniami cyfrowymi w procesach tworzenia produktów, ich wytwarzania, marketingu i sprzedaży.

W tym roku centrum targowe Munich otworzy dwie nowe hale: C5 i C6. Dzięki temu w 2019 roku ISPO Munich będzie dysponować w sumie 18 halami. Branża sportowa bardzo skorzysta na tej ekspansji. Zgodnie z oczekiwaniami wzrosty będą napędzane przede wszystkim przez outdoor, health&fitness oraz innowacyjne produkty tekstylne.

Do zobaczenia za rok!

pixel