- Strona główna
- Gwarancja i serwis
Gwarancja i serwis
Spis treści
Każdy produkt sprzedawany w naszym sklepie objęty jest gwarancją, która realizowana jest przez serwis producenta bądź importera sprzętu i tam powinna być zgłaszana.
Dokładne warunki gwarancji oraz adresy serwisów znajdują się na karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.
W przypadku braku karty gwarancyjnej w opakowaniu, dokumentem potwierdzającym Państwa prawo do gwarancji jest dowód zakupu, który otrzymują Państwo razem z towarem.
Pamiętaj! Zgłoszenie problemu bezpośrednio do serwisu producenta, znacząco przyspiesza proces reklamacji!
Reklamację mogą Państwo zgłosić również w naszym sklepie na jeden z następujących sposobów:
1. Przez System Zgłaszania Reklamacji RMA
- Zaloguj się na swoim koncie (link do logowania znajdziesz w prawym górnym rogu strony).
- Znajdź ikonę "Dział reklamacji RMA", wybierz "Twoje reklamacje"
- Kliknij "Dodaj reklamacje", a nastepnie wypełnij i wyślij formularz.
- Po zgłoszeniu reklamacji poprzez RMA, skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania problemu w czasie nie dłuższym niż 48 godzin (2 dni robocze).
2. Mailowo na adres: reklamacje@marbo-sport.pl
UWAGA!
- W przypadku odsyłania sprzętu do serwisu, prosimy o umieszczenie w widocznym miejscu numeru RMA.
- Towar musi zostać zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie podczas transportu do serwisu.
- Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię dowodu zakupu, oryginał karty gwarancyjnej (jeśli taka karta była wydana wraz z produktem) oraz dokładny opis usterki.