- Strona główna
- Warunki gwarancji sprzętu
Warunki gwarancji sprzętu
Spis treści
Dokładne warunki gwarancji każdego z produktów znajdują się na karcie gwarancyjnej dostarczanej do zakupionego urządzenia.
Poniżej znajdują się ogólne warunki gwarancji sprzętu z podziałem na przeznaczenie sprzętu:
Sprzęt produkcji MARBO:
- Linia Home (klasa sprzętu H) - dożywotnia na materiał elementów konstrukcyjnych, 2 lata na produkt, 12 miesięcy na elementy zużywalne (linki, kółka, łożyska, tapicerka)
- Linia SEMI-PRO (klasa sprzętu H) - dożywotnia na materiał elementów konstrukcyjnych, 2 lata na produkt, 12 miesięcy na elementy zużywalne (linki, kółka, łożyska, tapicerka)
- Linia PROFESSIONAL (klasa sprzętu S) - 2 lata na produkt, 12 miesięcy na elementy zużywalne (linki, kółka, łożyska, tapicerka)
- Linia WEIGHT (klasa sprzętu H) - 2 lata na produkt
- Linia Combat (klasa sprzętu H) - 2 lata na produkt
- Linia Accessories (klasa sprzętu H) - 2 lata na produkt
- Linia Outdoor (klasa sprzętu H) - 2 lata na produkt, 12 miesięcy na elementy zużywalne (linki, kółka, łożyska, haki)
Gwarancja sprzętu produkcji innej niż MARBO:
- Gwarancja domowa [H] Przeznaczona jest dla sprzętu wykorzystywanego do użytku prywatnego, nie komercyjnego. Intensywność treningów nie może przekroczyć 1 godziny na dobę.
- Gwarancja pół-komercyjna [LC] Przeznaczona jest dla sprzętu wykorzystywanego w hotelach, spa, szkołach, ośrodkach rehabilitacji. Intensywność treningów nie może przekroczyć 4 godzin na dobę.
- Gwarancja komercyjna [C] Przeznaczona jest dla sprzętu wykorzystywanego w hotelach, spa, szkołach, ośrodkach rehabilitacji, klubach fitness oraz siłowniach. Intensywność treningów nie może przekroczyć 8 godzin na dobę.
Konserwacja sprzętu MARBO PROFESSIONAL przy użytku komercyjnym:
Aby zapewnić klientom pełne bezpieczeństwo ćwiczeń na sprzęcie MARBO, osoba prowadząca klub zobowiązana jest do okresowej kontroli urządzeń znajdujących się w jego siłowni:
- Czynności wykonywane raz na 1 miesiąc:
- kontrola i likwidacja luzów konstrukcyjnych
- kontrola naciągu linek
- przesmarowanie prowadnic
- kontrola naciągu linek
- przesmarowanie prowadnic
- Czynności wykonywane raz na 2 miesiące
- kontrola stanu łożysk
- kontrola stanu kółek prowadzących
W przypadku stwierdzenia awarii sprzętu prosimy o zgłoszenie usterki do naszego serwisu oraz zaprzestanie korzystania z danego urządzenia do czasu usunięcia problemu.